• Головна
  • Брендбук – відображення цінностей компанії
Новини компаній
09:48, 13 травня

Брендбук – відображення цінностей компанії

Новини компаній

У вас є брендбук? Якщо ні, варто замовити послугу розробки брендбука у компанії фахівців. Брендбук – це документ, що описує візуальний та текстовий стиль бренду. Він включає в себе перелік елементів бренду: логотип, шрифти, фірмові кольори, стилі фотографій, тонкомунікації.

Розробка брендбука є значним етапом для будь-якого бізнесу: він допомагає формувати відомий вигляд компанії, встановити правила використання брендових елементів. Дуже важливо, щоб усі маркетингові матеріали виглядали в одному ключі, що позитивно вплине на рекламну кампанію.

Брендбук – відображення цінностей компанії, фото-1

Чи насправді потрібен брендбук?

Розглянемо, чому важливо замовити розробку брендбуку.

  • Допомагає встановити стандарти використання брендових елементів, що дозволяє сформувати «обличчя» компанії.
  • Працює на зміцнення іміджу: коли бренд виглядає стильно та професійно, це формує довіру у клієнтів та партнерів компанії.
  • Захищає бренд від спотворень: брендбук визначає правила використання брендових елементів, що дозволяє зберегти його цілісність.
  • Дозволяє швидко та ефективно створювати маркетингові матеріали, дотримуючись встановлених стандартів та спрощуючи процес комунікації.
  • Залучає нових клієнтів, забезпечуючи більший успіх рекламним компаніям.
  • Сприяє збільшенню вартості бренду, його популярності на ринку.

Незважаючи на всі переваги, перелічені вище, деякі компанії можуть поставити запитання: «Чи можна обійтися без розробки брендбуку»? Так, обійтися можна, проте варто знати, що компанія позбавляє багатьох переваг.

Без брендбуку можна зіткнутися з такими проблемами:

  • неоднозначне використання брендових елементів;
  • створення матеріалів, які не відповідають встановленому вигляду;
  • втрата впізнаваності, інтересу потенційних клієнтів;
  • складності при створенні якісних та ефективних рекламних матеріалів, що відповідають загальному стилю компанії.

Таким чином, створення брендбуку є важливим кроком для успішного просування та захисту ідентичності бренду.

Різновиди брендбуку

Існує кілька різновидів брендбуку, які відрізняються за змістом та призначенням:

  • корпоративний – визначає стандарти використання брендових елементів, принципи спілкування всередині компанії;
  • рекламний – містить рекомендації щодо створення рекламних матеріалів, промо-акцій, медійної стратегії;
  • гайдлайн за контентом;
  • рітейл брендбук – з рекомендаціями щодо створення внутрішнього та зовнішнього мерчандайзингу у роздрібній торгівлі;
  • інтерактивний – з додатковими елементами відео, анімації, 3D моделями.

Професійно оформлені документи допоможуть створити розробники студії Redstone, допомагаючи вашому бренду зайняти лідируючі позиції на ринку.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...