Курйозна ситуація сталася у чернігівському відділенні №18 "Нової пошти". Місцева жителька там отримала пошкоджену посилку.
"Хтось дуже зголоднів і вирішив поласувати італійським пантеоне. Ось такий сюрприз мене чекав у відділенні", - вважає Тетяна Ярошенко.
"Нова пошта" відреагувала через 15 годин після появи посту:
"Дуже прикро, що це сталось. Будь ласка, напишіть нам у приватному повідомленні номер накладної, будемо розбиратись, хто погриз відправлення", - йдеться у відповіді компанії.
Після спілкування з клієнткою в прес-службі "Нової пошти" відповіли наступним чином:
"Нам дуже шкода, що відправлення пошкодилось. Ми компенсуємо вартість посилки та потурбуємося, щоб така ситуація не повторилася", - зазначила керівник відділу зовнішніх комунікацій "Нової пошти" Світлана Приступа.