Через два тижні після зупинки і відновлення руху громадського транспорту у Чернігові управління транспорту міської ради написало МВА листа. Щоб автобуси ходили стабільно, пропонують чотири варіанти компромісу. Серед них – зміна графіку руху, зокрема, менше транспорту в рейсах, подорожчання квитка або більша компенсація з бюджету.
Начальник МВА Дмитро Брижинський відповів, що жоден варіант не затвердить. Про це повідомляє «Суспільне Чернігів».
За здійснені громадські перевезення у Чернігові, борг перед перевізниками становить 11 мільйонів 300 тисяч гривень. З них три мільйони заборгували за березень та понад вісім мільйонів за квітень. Про це Суспільному повідомив начальник міського управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку Олександр Рижий. З його слів, станом на 21 травня кожного дня їздять в місті 101 автобус та 56 тролейбусів.
В чому суть справи
30 квітня в.о міського голови Чернігова Олександр Ломако повідомив, що перевізникам не виплатили частину грошей за перевезення у березні — дев'ять мільйонів гривень, платіж заблокував начальник МВА Дмитро Брижинський. Представники чотирьох транспортних компаній, які обслуговують міські маршрути Чернігова, розповіли, що через це не змогли розрахуватися за паливо, кредити та лізинг, а також виплатити заробітні плати водіям та іншим співробітникам. Відтоді, станом на 21 травня, питання з заборгованістю перед перевізниками за здійснені громадські перевезення не вирішилося.
Що змінилося після проведення Ради оборони області
Щоб вирішити питання, пов'язані з громадським транспортом у Чернігові, відбулася Рада оборони області. З цього часу пройшло три тижні та домовленості, які прийняли — порушуються, сказав сьогодні, 21 травня, на нараді в міськраді Олександр Ломако.
Дмитро Брижинський пояснив, що не підтримав пропозицію міськради збільшити щомісячну компенсацію перевізникам з шести до дев'яти мільйонів гривень. Після проведення Ради оборони області вони здійснили фінансування у межах затвердженого кошторису, сказав у коментарі Суспільному начальник Чернігівської МВА.
Олександр Рижий каже: вони зверталися до МВА щодо вирішення питання компенсації за здійснення громадських перевезень. Жодних рішень про підвищення вартості проїзду у Чернігові управління транспорту не планувало і не подавало на затвердження, каже Рижий.
Лист начальнику МВА від управління транспорту
У своєму Telegram-каналі Дмитро Брижинський написав, що жодне з рішень не буде затверджено.
Які приватні компанії перевозять чернігівців
Як йдеться на сайті Чернігівської міської ради, протягом 2022-2023 років у Чернігові повністю перезапустили транспортну сферу, зокрема провели конкурс та обрали чотирьох перевізників для обслуговування автобусних маршрутів: «Пассервіс», «Таксосервіс», «Епітранс» та «Тревел Експрес».
«Пассервіс» належить Олександру Вакуленку, а серед засновників компанії вказане ТОВ «Чернігів-Автосервіс». До цього кінцевими бенефіціарами компанії були інші члени родини Вакуленків, зокрема Сергій, який був депутатом Чернігівської міської ради від партії «Наш край» та ще раз балотувався туди у 2020 році від партії «Слуга народу», але не пройшов.
«Таксосервіс» з 2010 року належить Олексію Захарченку. Підприємство заснував його батько Микола Захарченко ще в 1994 році, йдеться у матеріалі «Наші Гроші».
«Епітранс» зареєстроване у Білій Церкві на Київщині. Компанією володіє Наталія Нестерчук.
«Тревел Експрес» заснували депутат Чернігівської міської ради Володимир Коваленко та Михайло Рапута.
Хочете швидше дізнаватися про найцікавіші і найважливіші новини?
Приєднуйтесь до наших каналів:
- в TELEGRAM
- у VIBER
- в INSTAGRAM
Тут тільки найактульніші відео, новини та історії Чернігова!