Національна служба здоров’я України (НСЗУ) спільно з Міністерством охорони здоров’я та Міністерством цифрової трансформації запускає новий канал інформування пацієнтів – push-сповіщення від Єдиної системи охорони здоров‘я (ЕСОЗ) у застосунку «Дія».
Мета нововведення – оперативніше та зручніше доставляти пацієнтам важливу медичну інформацію, зменшити кількість збоїв та скоротити витрати на СМС-повідомлення.
Як це працюватиме?
- Пацієнти, авторизовані в «Дія», отримуватимуть повідомлення від ЕСОЗ першочергово у застосунку.
- Якщо повідомлення не дійшло у «Дія», воно автоматично надходитиме у Viber.
- У разі відсутності Viber — пацієнт отримує СМС, як і раніше.
Які повідомлення надходитимуть у «Дію»?
На першому етапі пацієнти отримуватимуть push-сповіщення про:
- створення плану лікування;
- створення е-Рецепта з номером і кодом погашення;
- скасування е-Рецепта лікарем;
- створення е-Направлення з номером е-направлення.
Перелік повідомлень у застосунку поступово розширюватиметься.
Коли запрацюють оновлення?
Наразі триває тестування нового каналу інформування, а запустити його планують вже на початку вересня.
Пацієнти, які при реєстрації в ЕСОЗ обрали автентифікацію через документи, продовжать отримувати друковану пам’ятку. Сповіщення щодо дітей та недієздатних осіб надходитимуть законним представникам через обраний ними метод автентифікації (Дія, Viber або СМС).