Олег Ляшко: Економіці і політиці потрібен новий локомотив

Лідер Радикальної партії відвідав Сновське локомотивне депо – одне з найстаріших діючих підприємств Чернігівської області. Втім, 145 років – це не вирок. За умови грамотного підходу до модернізації і підтримки місцевого виробника, депо може стати одним з ключових об’єктів для економіки не лише Чернігівщини, але й всієї України, переконаний Олег Ляшко.

Трохи історії

В 1873 році під час будівництва Лібаво-Роменської залізниці, що з’єднала порти на Балтійському морі та Лівобережну Україну, в робітничому селищі Коржівка було створено підприємство для ремонту та технічного обслуговування локомотивів і вагонів.

Олег Ляшко: Економіці і політиці потрібен новий локомотив, фото-1

Власне, саме завдяки будівництву залізниці з’явилося поселення, і саме поява тут локомотивного депо перетворила його на місто. Локомотивне депо на довгий час стало візитною карткою Сновська. Це єдине підприємство Південно-Західної залізниці, що здійснює ремонт паровозів. Власне, навіть на гербі міста знайшлося місце для перехрещених залізничних інструментів – ключа та молотка.

Майже від самого початку існування підприємство стало, пробачте за каламбур, локомотивом, який тягнув за собою розвиток Сновська – давало роботу не лише для місцевих мешканців, але й для жителів навколишніх сіл, розбудовувало інфраструктуру міста.

Сучасність потребує змін

Але в новітній історії Локомотивне депо вже саме потребує підтримки і допомоги. І її підприємство знайшло в депутатів Радикальної партії Олега Ляшка. Адже саме радикали сповідують економічний курс, який спрямований на підтримку вітчизняних підприємств.

Олег Ляшко: Економіці і політиці потрібен новий локомотив, фото-2

– Коли нам кажуть про кредити Міжнародного валютного фонду, продаж землі і підвищення цін на газ – то це шлях до бідності, – наголосив Олег Ляшко. – Майбутнє – це модернізація власних підприємств, розвиток транспорту, транзитного потенціалу, економіки в цілому. І тоді на кожному підприємстві люди матимуть роботу і достойну зарплату, яка дозволить їм не шукати кращої долі на заробітках за кордоном.

Лідер Радикальної партії наголосив, що інвестиції в місцеве виробництво – один з пріоритетів політичної сили. А транспортно-транзитна галузь за правильного підходу може стати потужним джерелом надходжень до бюджету.

– Щоб нас не об’їжджали через те, що залізниця перевантажена, вагони старі, а дороги розбиті, необхідно інвестувати в транзитний потенціал країни. Адже вантажні перевезення вкрай важливі для відновлення економіки. Це той ключ, який дасть можливість зробити Україну сильною, – зазначив Олег Ляшко. – Візьміть будь-яке село на трасі. Воно заробляє. І коли ми відновимо залізницю, дороги, порти, аеропорти – тоді буде заробляти вся Україна. Мова йде про десятки мільярдів доларів на транзитних можливостях.

Люди, зарплати, робота

На сьогодні в Сновському локомотивному депо працює 178 робітників. За словам директора підприємства, були часи, коли їх було більше 300. Але зараз в депо мріють хоча б про 200 пар робочих рук. Адже зараз замовлень вистачає, але їх не встигають виконувати через нестачу кадрів. І це при тому, що середня зарплата досить висока – 9,5 тисяч гривень. Втім, в Польщі все одно вигідніші умови праці. Лідер Радикальної партії запевнив, що знає, як повернути людей додому, аби вони працювали на розвиток української економіки.

– В Польщі мінімальна зарплата 500 євро, а в Україні – 4000 гривень. Моя мета – щоб в Україні була не менша зарплата, ніж в Польщі. І тоді люди повернуться, аби працювати вдома і щодня бачити дружину і дітей, а не лише раз на рік, приїжджаючи на Різдво, – сказав Олег Ляшко. – Як це зробити? Припинити торгувати дешевою сировиною і натомість виробляти в Україні готову продукцію. Це раз. А по-друге, видобувати більше власних енергоносіїв: українського газу, українського вугілля, торфу. Це дешевше, це робота для наших людей, це надходження до бюджету, які потім потрібно інвестувати в нові виробництва.

Він розповів, що економічний курс Радикальної партії передбачає створення 2 мільйонів нових робочих місць і залучення 100 мільярдів доларів інвестицій. Втім, основним джерелом оновлення економіки стануть внутрішні інвестиції, що дозволить за 3-5 років провести масштабну модернізацію підприємстві оновлення інфраструктури і збільшити щорічне зростання ВВП до 8-10% замість нинішніх 1,5-2%.

Сновськ має бути прикладом

Сновська об’єднана територіальна громада, що виникла на базі всього Сновського району внаслідок децентралізації,не перший рік знаходиться під опікою депутатів-радикалів. На думку голови Чернігівського обласного осередку Радикальної партії Олега Ляшка Олега Авер’янова, державна політика має бути спрямована не лише на Київ та великі міста, а в першу чергу – на розвиток економіки та інфраструктури невеликих населених пунктів, де, зазвичай, все залежить від одного-двох підприємств.

– Для нас дуже важливо, щоб локомотивне депо у Сновську працювало на повну потужність, працевлаштовувало людей і платило їм достойні зарплати. Адже це містоутворююче підприємство, від якого залежить доля всього міста, пояснив Олег Авер’янов. – Люди тут живуть, тут працюють, тут платять податки, купують тут місцеві товари… Такий обіг коштів дозволяє ефективно розвивати соціальну сферу, місцеву інфраструктуру.

А поки така політика підтримки економіки не запрацювала належним чином, команда Радикальної партії Олега Ляшка бере на себе зобов’язання з підтримки підприємства і міста в цілому. Зокрема, за сприяння керівника партії минулого року на відродження інфраструктури Сновська надійшло 17 мільйонів гривень. За ці кошти в місті вдалося відремонтувати дороги, провести сучасний ремонт та утеплення дитсадка, школи, бібліотеки, музичної та спортивної школи…

– Справжня боротьба з корупцією – це подолання бідності, а не створення чергового антикорупційного утворення. Людям в невеликих містах потрібно дати достойні умови для життя, для освіти, достойну зарплату. І лише тоді можливе майбутнє, резюмував Олег Ляшко.

Олег Ляшко: Економіці і політиці потрібен новий локомотив, фото-3
Сновськ депо ОлегЛяшко Радикальнапартія локомотив
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
182 просмотра в июне
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии