• Главная
  • Максим Микитась: «Дорога з Ковпити на Малійки – важлива транспортна артерія, за якою треба доглядати»
14:26, 27 июля 2018 г.

Максим Микитась: «Дорога з Ковпити на Малійки – важлива транспортна артерія, за якою треба доглядати»

Автошлях «Ковпита станція Малійки» востаннє бачив дорожню техніку років 7 тому, коли на чергові роковини подій на ЧАЕС здійснювали капітальний ремонт траси «Чернігів Чорнобиль». Тоді ж і лагодили відрізок завдовжки 4,2 км. Та лагодили трасу так, що поки доробили все в славутицькому напрямку, зруйнували всі об’їзні шляхи: на Кархівку, Ведильці, Андріївку і Ковпиту.

Скарги так і посипалися на шляховиків, ті мусили виправити помилки. Одначе 7 років великий термін для експлуатації автодороги навіть місцевого значення, тим паче, якщо нею регулярно курсують велика військова техніка та лісовози.

Максим Микитась: «Дорога з Ковпити на Малійки – важлива транспортна артерія, за якою треба доглядати», фото-1

Під час зимового візиту Максима Микитася в село Ковпита місцеві жителі не шкодували слів, щоб описати стан дороги своєму нардепу. Вибоїна на вибоїні, ями, суцільні дірки. Навіть витривалий місцевий санітарний транспорт і той не завжди міг подолати ковпитську дорогу.

Народний депутат пообіцяв, що поговорить з обласними чиновниками про перспективу ремонту шляху. Тим більше, що на той час перспективи навіть латання ямок були вельми непевними: у плані на цей рік ковпитської дороги не було. А відтак і коштів.

Старання нардепа не були марними. І влітку нарешті виділили близько 140 тисяч грн на поточний ремонт автошляху «Ковпита станція Малійки». У третій декаді липня Чернігівський райавтодор вийшов на ділянку і виконав ямковий ремонт дороги. За словами керівництва, на це пішло 65,5 тонни асфальтобетонної суміші.

Максим Микитась: «Дорога з Ковпити на Малійки – важлива транспортна артерія, за якою треба доглядати», фото-2

«Дорога до цього була взагалі в жахливому стані. Не стільки по ній лісу возили, як військова техніка їздила. Ямки ми навіть фотографували. Звісно, доводилося їздити дуже обережно».

«Ми скрізь зверталися до адміністрації, до депутата нашого. Він обіцяв помогти. Приємно, що слів своїх він не забув», – розповідає Надія Пустовойт, секретар Ковпитської сільської ради.

Коли в місцевого медика Надії Кужель запитуєш про стан дороги, якою вона користується щодня, то можна почути короткий, але змістовний відгук: «Вона огидна!»

«Ми їздимо по селу й на іншу частину нашої дільниці у Пильню, їздити було ж неможливо. Хоч ями тепер залатали, і за це спасибі».

Вчителька української мови Валентина Цокота теж змушена щодня їздити битим ковпитським шляхом рейсовим автобусом із Чернігова. Розклад руху також вносить корективи у її робочий графік доводиться щодня вставати на початку шостої ранку. 40 хвилин у дорозі, потім уроки, і вже о третій дня — знову автобусом додому. Щоправда, тепер їздити стало безпечніше, бо ям немає.

«Увесь цей відрізок від траси до села був не в дуже гарному стані, констатує вчителька. На щастя, його нещодавно підлатали. Стало краще. Якби ще взимку не забували чистити від снігових заметів узагалі б красота була».

Максим Микитась коментує історію із сільською дорогою: «Знаєте, ледь не в кожному селі просять будь ласка, допоможіть нам із ремонтом траси. Це настільки поширена проблема, що навіть не знаєш, із якого краю до неї підступитися. А в Ковпиті цією дорогою курсує громадський транспорт, військові автомобілі. Це важлива транспортна артерія, кидати напризволяще яку не можна.

Саме тому довелося застосувати всі важелі впливу, щоб цей відрізок опинився у графіку поточного ремонту, благо, якраз говорив про це з керівництвом області на початку року, то це було легше запланувати. Звісно, ямковий ремонт не панацея. Дорога потребує капітального ремонту, і повірте, я як будівельник це добре усвідомлюю. Тому будемо добиватися того, щоб автошлях полагодили остаточно. Це вже буде моїм наступним кроком».

Довідка

На 1 січня 2018 року в Чернігівській області перебувають на балансі Служби автомобільних доріг 2961,8 км автодоріг, це 61 автодорога (2 міжнародні – 332,7 км, 3 національні – 423,6 км, 6 регіональних – 516,3 км і 50 територіальних – 1689,2 км).

Відповідно до нормативних міжремонтних термінів і стану покриття на мережі доріг загального користування державного значення Чернігівської області, необхідно ремонтувати 954,5 км доріг (розрахунки згідно із Системою управління станом покриття СУСП ДП «Укрдіпродор» з обстеженням у 2018 році): капітальним ремонтом – 451 км, поточним середнім ремонтом – 503,5 км. Вартість робіт – 17,4 млрд грн. Порівняно з потребою коштів, згідно із затвердженими нормативами, фактичне фінансування за останні роки становить близько 3%, на експлуатаційне утримання в 2017 році – тільки 10%.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#Микитась #Ковпита #дорога
0,0
Оцените первым
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Объявления
live comments feed...