Промо-ролик Чернігова коштував 100 тисяч, партнери були, але грошей не давали

Промо-ролик Чернігова коштував 100 тисяч, партнери були, але грошей не давали , Віра Курико

Промо-ролик Чернігова коштував місту 100 тисяч гривень. Його фінансували у межах Програми розвитку туризму та промоції міста, прокоментувала для 0462.ua заступниця міського голови Ольга Хоніч. 

Таку ж суму називає заступниця начальника управління культури та туризму Катерина Литвин. 

До створення ролику залучали також сторонніх партнерів, які, за словами заступниці, допомагали в організації роботи, наприклад - локаціями, харчуванням знімальної групи, але не коштами. Також Ольга Хоніч  сказала,що знімальна група сама обирала заклади, які використали як локації для зйомок. Після - міська влада залучала заклади до партнерства.

Також заступниця зауважила, що ролику передувало півроку підготовки. Повну версію ролику мають презентувати за два тижні.

промо-ролик туризм бюджет
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
295 просмотров в апреле
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии