
10:58, 22 січня 2019 р.
Де «заблукали» маршрутки в Чернігові?

Якщо ввечері на маршруті жодного міського автобуса чи тролейбуса – варіантів, як бути, не багато. Можна піти додому пішки, а можна спробувати дзвонити і поскаржитися диспетчеру потрібного вам маршруту. Навіть якщо дорогою додому.
Якщо громадський транспорт порушує інтервал руху, на маршруті немає автобусів чи тролейбусів, або ж вони є, але не відображаються на електронному табло, на все це важко впливати миттєво, але є можливість поскаржитися чи, зрештою, дізнатися причину відсутності транспорту.
Скаржимося й оформлюємо скарги
Найперше, радить начальник управління транспорту Олександр Рижий, варто зателефонувати до міського кол-центру за безкоштовним номером 0800-50-93-50. Можна подзвонити й до управління транспорту, але перевага центру в тому, що він працює цілодобово.
Також на сайті кол-центру створено інтерактивну карту з уже зафіксованими скаргами. На їх основі, як пояснив Олександр Рижий, управління може штрафувати перевізників та намагатися усувати порушення, про які ви повідомляєте.
На що вже скаржаться?
На сайті кол-центру на момент написання матеріалу зафіксовано понад 10 скарг на громадський транспорт. Дві з них позначені як вирішені – це полагодили табло біля готелю «Градецький» і прибрали гілки, які нахилилися на тролейбусні лінії.
Щодо чернігівських маршруток скарги найбільше стосуються запізнення або відсутності машин.
У п’ятницю, 11 січня, в обід чернігівка повідомила, що вже 40 хвилин вона стоїть на зупинці «вул. Максима Загривного» у напрямку в бік вул. Єськова. За цей час жодна маршрутка № 26 не зупинилась.
У понеділок, 14 січня, двічі поскаржилися на маршрутку № 35, яка не дотримується інтервалу руху. Раніше оформили скаргу на маршрутку № 20, після того як пасажири чекали її на кінцевій зупинці «вул. Незалежності» майже годину.

Максимум – штраф
На всі ці виклики управління транспорту має реагувати й вирішувати проблеми з перевізниками.
– Загалом люди щодня скаржаться в кол-центр, і ми намагаємося реагувати на все Але більшість дзвінків стосуються тролейбусів, адже номери наші і кол-центру розклеєні лише в тролейбусах, – пояснив начальник.
Наскільки дієво – скаржитися, Олександр Рижий чітко не відповідає. Максимум, що може бути, штраф. Чиновник укотре повертається до того, що розрив договору з «поганим» перевізником завершиться тим, що не буде кому стати на маршрут – і його просто паралізує.
Диспетчери маршруток
Ще один варіант дії у разі, коли, наприклад, ви стоїте і бачите, що транспорту на маршруті нема в час, коли він мав би бути: можна телефонувати диспетчерам перевізників.
Навряд чи вашу скаргу перевізник візьме до уваги, але принаймні ви спробуєте дізнатися, де і як скоро буде ваш автобус.
Проте Олександр Рижий попереджає, що диспетчер маршруту навряд чи зафіксує вашу скаргу й передасть її до управління транспорту. Їм це невигідно. Тому такий дзвінок ви зробите більше для себе. Він радить звертатися в кол-центр.
Куди дзвонити?
Номери та розклад маршрутів указані в договорах між управлінням транспорту та перевізниками, а також на сайті громадського контролю якості пасажирського транспорту Чернігова. На вказані в документах номери додзвонитися з першого разу вдається не завжди. Також де-не-де перенаправляють на особисті номери перевізників.
| Номер маршруту | Номер диспетчера та перевізника |
ФОП Корень В.В – №1, 15 | 067-75-53-553 |
ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс» – №2, 2а, 3, 5, 7, 11, 14, 16, 20, 22, 25, 26, 29, 44, 46, 22-а, 16 | 723-315 |
ПП «Автоера» – №8 | 067-93-86-513 |
ТОВ «Пассервіс-Люкс» – №12, 43 | 723-501, 723-457 |
ПрАТ «Таксосервіс» – №17,27,37 | 723-528, 723-526 |
ФОП Кушнір Ю.М. – №21,23 | 067-46-01-384 |
ТОВ «Пассавто-ЛТД» – №30 | 694-858 |
ПП «ЧАК плюс» №33,42 | 063-16-03-489 |

Примарні маршрутки
За словами Олександра Рижого, за вихід на маршрут з неувімкненою системою GPS, без попередження про технічні збої, для перевізника завершується штрафом.
Часто без увімкненої системи GPS помічають транспорт на маршруті № 27 і № 39. До того ж зникають вони із карти й табло посеред руху та знову вмикаються через декілька зупинок. Це Олександр Рижий пояснює можливими внутрішніми змаганнями водіїв.
– Маршрутки № 39 і 27 на певному відрізку мають однаковий маршрут, через що, можливо, починають змагатися між собою. Водії вимикають GPS, щоб їх не побачив конкурент і не забрав його людей. Ми намагаємося якось на це впливати.
За словами начальника управління транспорту, окрім штрафних санкцій, важелів упливу на перевізників зараз немає.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
10:06, 5 грудня
59
23:55, 7 грудня
19
06:01, 10 грудня
16:45, 5 грудня
21
12:08, 12 грудня