• Головна
  • "Нова пошта" компенсує вартість погризаної посилки
10:47, 5 квітня 2019 р.

"Нова пошта" компенсує вартість погризаної посилки

Нещодавно ми публікували новину про те, як у чернігівському відділення "Нової пошти" №18 сталася курйозна ситуація. Місцева жителька там отримала пошкоджену посилку в якій була італійська випічка.

Сьогодні ж прес-служба "Нової пошти" дала нашій редакції офіційний коментар з приводу цього інциденту:

"Нам дуже шкода, що відправлення пошкодилось. Ми компенсуємо вартість посилки та потурбуємося, щоб така ситуація не повторилася", - зазначає  керівник відділу зовнішніх комунікацій "Нової пошти"Світлана Приступа.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Нова пошта #конфлікт #посилка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...