
14:58, 7 травня 2019 р.
Мер Чернігова закликав своїх підлеглих більше співпрацювати із контакт-центром
Мер Чернігова Владислав Атрошенко закликав своїх підлеглих та керівників ОСББ краще співпрацювати із міським контакт-центром.
Про це очільник міста заявив на розширеній нараді - повідомляє прес-служба Чернігівської міськради.
"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.
Ось що мер зазначив стосовно ОСББ:
"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, ми не бачимо цих процесів. Ми не можемо відслідкувати, що було зроблено і як реагували на скарги громадян".
У той же час, міський контакт центр минулого року опрацював 115 тисяч звернень, що майже вдвічі більше, ніж у 2017 році - 67 тисяч.
Найбільше звернень - з питань діяльності ЖКГ та благоустрою. Що стосується благоустрою, то 39% - звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стан комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.
Нагадаємо, що міський контакт центр створили у 2016 році. Він існує для цілодобового прийому заяв та звернень від громадян, аналізу виконаних робіт за зверненнями, максимально швидкого реагування на проблеми у місті.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
13:05, 10 березня
18:23, 3 березня
70
12:45, 14 березня
3
16:38, 6 березня
119
live comments feed...