Dark Kitchen – спосіб виживання ресторанів у сучасних реаліях

Dark Kitchen – спосіб виживання ресторанів у сучасних реаліях, фото-1

За оцінками експертів, найближчим часом може зачинитися приблизно 85% невеликих сімейних ресторанів. Деякі заклади громадського харчування припиняють своє існування, а деякі знаходять можливості для того, щоб вижити і отримувати достойні прибутки. Одна з таких можливостей – формат dark kitchen (ghost kitchen) або «примарні кухні» («темні кухні», «хмарні кухні»). Такий формат передбачає приготування їжі виключно для доставки. В Україні даний напрямок лише набирає оберти. Але, враховуючи те, що активно впроваджується автоматизація ресторанів і кафе, програми контролюють практично усі бізнес-процеси, слід очікувати стрімкого розвитку формату dark kitchen.

Переваги формату

Віртуальні кухні адаптовані лише для виконання онлайн-замовлень. Асортимент страв таких закладів зазвичай менший у порівнянні зі звичайними цегляними ресторанами. Компанії фокусуються на спрощених меню, щоб максимально автоматизувати процеси приготування, пакування та доставки їжі.

До беззаперечних переваг формату можна віднести:

  • спрощення пошуку приміщення. Не потрібно підбирати вигідну локацію, підходять навіть малопрохідні безлюдні провулки. Звичайно, вартість оренди такого приміщення буде на порядок нижче;
  • низькі операційні витрати. Окрім оренди, ви заощаджуєте на меблюванні і обладнанні, наймаєте меншу кількість персоналу;
  • простіше масштабуватися. Традиційним ресторанам із вивіскою значно важче відкривати нові заклади;
  • вимірюваний маркетинг. Продажі виконуються дистанційно, програма автоматизації ресторану дозволяє відслідкувати кожне джерело продажу і виявити найбільш ефективні;
  • гнучкість у формуванні меню, що дає можливості для розвитку і самореалізації навіть кухарям-початківцям.

Повернення до життя

В період розповсюдження епідемії COVID-19 та в «посткоронавірусний» період «віртуальні кухні» стануть оптимальним рішенням для ресторанів, які прагнуть скоротити витрати і вижити в умовах кризи. Більшість клієнтів стверджують, що їм зручніше отримувати улюблені страви і нові пропозиції ресторанів «легким натисканням кнопки». Поки пандемія триває, більшість людей просто боїться відвідувати традиційні заклади. Тому dark kitchen користуються все більш високим попитом, і така тенденція збережеться найближчі кілька років.

Слід зазначити, що формат dark kitchen орієнтований на клієнтів, що користуються цифровими технологіями. Низькотехнологічним закладам буде важко одразу освоїти даний напрям. Тому рекомендується почати з автоматизації бізнесу.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
4 просмотра в январе
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии