• Головна
  • Чи можуть нові мости на чернігівських дорогах витримати вагу фур? Експерти перевірили
08:55, 6 лютого

Чи можуть нові мости на чернігівських дорогах витримати вагу фур? Експерти перевірили

Чи можуть нові мости на чернігівських дорогах витримати вагу фур? Експерти перевірили

На автомобільній дорозі Р-56 Чернігів – Пакуль – КПП «Славутич» – Чорнобиль на ділянці між селами Михайло-Коцюбинське та Пакуль у процесі капітального ремонту три мости через суходіл.

По завершенню забивання паль для нових штучних споруд, спеціалізована лабараторія проводить їх стискальне статичне випробування, повідомили у Службі автомобільних доріг. Таким чином перевіряється здатність витратимати навантаження та стійкість грунтів. На палі імітується навантаження 70 тонн.

Експлуатаційний стан мостів був передаварійним. Це штучні споруди через суходіл. Їх довжина – по 18,5 метрів. Збудовані у 1967 році. Два з них у 1988 році були реконструйовані.

В процесі капітального ремонту старі конструкції демонтовані. Забиваються залізобетонні палі довжиною 10–14 метрів, встановлюють монолітні бетонні насадки. Далі буде влаштована прогонова будова, зроблене мостове полотно та сполучення мосту з підходами, проведено укріплення укосів і русла під мостом, відремонтовані підходи, зроблена система водовідводу, облаштована дорожня обстановка.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ремонт #мости #Михайло-Коцюбинське #Пакуль #навантаження #Р-56
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...