Новини компаній
14:51, 15 лютого 2022 р.
Як збільшити взаємодію з рекламою в TikTok: 5 фішок алгоритму соцмережі
Новини компаній
Стрімко зростаюча популярність сервісу для публікації та перегляду коротких відео TikTok підштовхнула власників бізнесу до запуску реклами в цій соціальній мережі. Їх приваблює простота налаштування, платоспроможна аудиторія та алгоритм рекомендацій. Успіх рекламних кампаній на платформі залежить від правильно обраної цільової аудиторії, обсягу бюджету та якості контенту.
У цій статті розповімо про те, як збільшити ефективність реклами в TikTok, використовуючи особливості алгоритму платформи без занурення в налаштування таргету і тонкощі відеопродакшену.
Трендові хештеги
Хештеги — найпростіший спосіб розказати користувачам, про що йдеться у відео ще до його запуску. А ще це інструмент пошуку. Ви вказуєте хештег, і користувачі з його допомогою знаходять ваш контент.
Наприклад, ви займаєтеся ремонтом гаджетів. Додайте до своїх роликів тег #ремонтAppleКиїв — користувачі з Києва, що мають проблеми з “яблуком”, дізнаються про вас. Чим трендовіший хештег — тим більше аудиторії він потенційно здатний залучити. Дізнатися про тренди можна в розділі “Цікаве”, вкладка “Хештеги”.
Порада: використовуйте 1-2 хештеги-мільйонники та 2-3 теги середгьої популярності. Таким чином ви збільшите охоплення та уникнете шаленої конкуренції. |
Субтитри
У 2021 році TikTok додав можливість вмикати автоматичні субтитри — текстове відображення на екрані звуків та музики. Складно порахувати, наскільки цей крок здатний збільшити охоплення: відео стануть цікаві для всіх користувачів, які не могли дивитися їх зі звуком: батьків з маленькими дітьми, менеджерів на роботі, пасажирів у громадському транспорті. Використовуйте субтирти, і кількість переглядів збільшиться.
Популярні звуки и пісні
Трендова звукова доріжка, яка на 100% влучає у відеоряд — гарантія успіху тіктоків. А якщо популярний звук чи пісня використані у вашому рекламному ролику — це збільшує шанси на перегляди, кліки та лайки. Крім того, користувачі, натиснувши на знак звукової доріжки в нижньому лівому куті побачать відео, які також використовують цей трек — додаткове джерело трафіку.
Час публікації
Активність користувачів у TikTok неоднорідна. Дослідження Popsters показало, що пік переглядів та реакцій припадає на вихідні дні — 31%. Однак ці дані з 2019 року застаріли. Збільшення аудиторії скоригувало періодику:
Години найбільшої активності: 18:00 — 22:00. До цього часу користувачі займаються буденними справами — працюють, навчаються, відвідують магазини. Після — вночі — більшість аудиторії спить.
Дні найбільшої активності: вівторок-четверг. Понеділок традиційно тяжкий день для більшості користувачів, а п’ятницю та вихідні люди намагаються провести з родиною, друзями, за розвагами.
Опублікована в пікові години реклама отримує більше переглядів та взаємодій за рахунок суттєвого збільшення активної аудиторії.
Локалізація
Хоч на початку статті ми і обіцяли не занурюватися в таргетинг, та згадати гео мусимо, оскільки локація аудиторії має величезне значення (відео салону краси з Чернігова навряд-чи зацікавлять користувачів з Тернополя). Після запуску реклами перейдіть в аналітику і погляньте, з яких регіонів найбільше переглядів. Скоригуйте таргетинг відповідно, зосередившись саме на цих локаціях.
Перераховані фішки примножують взаємодії за рахунок збільшення охоплення (а локалізація покращує якість трафіку). При мінімальних витратах часу та абсолютно безкоштовно ви підвищуєте ефективність реклами. Користуйтеся!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
live comments feed...