• Головна
  • Скільки часу потрібно просувати сайт на першу сторінку Google - заходи та терміни SEO просування
Новини компаній
11:00, 13 січня 2023 р.

Скільки часу потрібно просувати сайт на першу сторінку Google - заходи та терміни SEO просування

Новини компаній

Наразі існує два найбільш дієві способи популяризації бренду компанії, просування продукту в інтернеті. Це проведення рекламних кампаній (контекстна реклама) та пошукова оптимізація, спрямована на виведення сайту в ТОП видачі. Методи відрізняються як технологією реалізації, так і термінами.

Скільки часу потрібно просувати сайт на першу сторінку Google - заходи та терміни SEO просування, фото-1

Кампанія із запуску контекстної реклами має короткостроковий характер. У той час як SEO розкрутка сайту займає тривалий відрізок часу. Власникам веб-ресурсів, які надають перевагу рекламі, важливо зрозуміти, що і результат від кампанії не збережеться надовго. Він явно виражений, поки оголошення знаходяться на першій сторінці Google.

На відміну від контекстної реклами SEO просування – це поступовий, тривалий процес, що передбачає повільне, але неухильне зростання відвідуваності та конверсії. Значний період реалізації стратегії СЕО розкрутки обумовлений комплексним підходом до оптимізації сайту.

Заходи та терміни SEO просування

  • Збір семантики. Спочатку цей процес може зайняти тиждень, проте постійний розвиток бізнесу передбачає розширення сайту, створення нових розділів, а отже, і доповнення семантичного ядра (СЯ).
  • Розробка структури. Вона формується виходячи з результатів кластеризації СЯ і може змінюватися з часом.
  • Технічне вдосконалення сайту. Передбачає створення мобільної та десктопної версій, забезпечення кросбраузерності, усунення помилок, редиректів, збільшення швидкості завантаження та відповіді сервера.
  • Написання та розміщення текстового контенту. Спочатку сайт наповнюється унікальними, релевантними, інформативними описами до розділів та статтями в блог. Однак на цьому завдання не залишається вирішеним, оскільки пошукові системи прихильно ставляться до майданчиків, контент на яких постійно оновлюється, доповнюється.
  • Робота з дизайном, юзабіліті. Веб-ресурс має бути оформлений відповідно до корпоративної культури компанії, можливо, у кольорах її логотипу. Це виділить його серед конкурентів. Не менше значення має зручність роботи в особистому кабінеті, швидкий пошук інформації, просте та інтуїтивно зрозуміле оформлення замовлення тощо.
  • Зовнішнє просування у вигляді нарощування посилального профілю. Цей процес також розтягнутий у часі, оскільки стрімке збільшення кількості зовнішніх посилань може спричинити підозру пошукових систем у тому, що вони були отримані нечесним шляхом.

Таким чином, кожен із пунктів не має певної прив'язки до термінів, оскільки робота над оптимізацією та СЕО просуванням сайту ведеться на постійній основі. Це дозволяє підтримувати високі позиції веб-ресурсу. Крім того, при зміні алгоритмів ранжирування Гугла, які зазвичай трапляються несподівано, потрібне коригування початкової стратегії та впровадження нових методик розкручування.

Які фактори впливають на строки виведення сайту на першу сторінку пошуку Google

  • вік майданчика. Пошукові системи більш лояльні до «дорослих» ресурсів і ставляться упереджено до «молодих»;
  • рівень конкуренції у ринковому сегменті. Якщо він високий, пробитися у ТОП буде складно;
  • регіон просування. Набагато простіше розкрутити сайт, орієнтований на невелике місто, ніж на мегаполіс;
  • бюджет. Чим більшу суму готові витратити власники сайтів, тим більше ефективних інструментів можна використовувати для розкручування.

Крім того, фахівці впевнені в тому, що просувати простіше та швидше сайт, який створювався з нуля під СЕО оптимізацію та подальше просування, ніж ресурс, що вимагає попереднього доопрацювання та модернізації перед початком реалізації SEO стратегії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...