Новини компаній
10:58, 26 травня 2023 р.

Кому не підходить SEO

Новини компаній

Пошукова оптимізація є одним з найбільш дієвих способів просування в інтернеті. Користь SEO-оптимізації полягає в тому, що за її допомогою бізнес отримує якісний трафік та цільові заявки.

SEO підходить практично для будь-якого бізнесу, який прагне збільшити свою онлайн-присутність та залучити нових клієнтів через пошукові системи. Бізнес, що працює в онлайн-середовищі, має бути видимим для потенційних клієнтів у пошуку, і це можливо завдяки SEO. Але в той же час, як би це прикро не звучало, є бізнес якому пошукова оптимізація допомогти не зможе, які б бюджети не вкладались у просування.

Чому SEO-просування підходить не для всіх веб-продуктів

  1. Це довгострокові інвестиції. Перші результати від впровадження СЕО можна відчути через 2-4 місяці, але реально побачити результат можна буде не раніше, ніж через 5-12 місяців. Терміни завжди залежатимуть від багатьох факторів, основні з них: технічний стан сайту; бюджет проекту; конкуренція в ніші.

  2. Інвестиції зі своїми ризиками. SЕО – це про чотири базові ризики: відсутність результату; не виправдовує витрачені кошти; недостатній результат; неякісний або нецільовий трафік.

  3. Інвестиція з неточними прогнозами. Бачення прогнозу у замовника та підрядника буде різним.

  4. Час та трудовитрати з боку клієнта. Тут можливі два варіанти: власник сайту особисто залучається до роботи або призначає відповідальну особу зі своєї команди для координації роботи SEO-фахівця.

Крім того, замовникові слід добре підготуватися до того часу, коли SЕО почне давати результати. Здавалося б, термін 3-6 місяців є достатнім для розгойдування. Але часто компанія виявляється не готовою до нових клієнтів - не може обробити отримані замовлення, бізнес-процеси не масштабуються, менеджер не відповідає на звернення і т.і.

Отже

Кому SEO не потрібне

Власникам короткострокових проектів. Якщо проект триватиме менше 3-6 місяців, в SEO немає сенсу. До короткострокових проектів можна віднести:

  • заходи (конференції, виставки, семінари, майстер-класи);

  • продаж товарів обмеженої кількості (лімітовані версії, яких на всіх не вистачить);

  • великі проекти у кількості 1 штуки (наприклад, готовий бізнес під ключ або невелика нерухомість, розрахована на одного власника).

Для просування таких проектів більше підійдуть інші канали - SMM або контекстна реклама.

Тим, хто не готовий оперативно реалізовувати завдання від SEO-фахівців. Наприклад, замовник звертається до агентства або фрілансера за SEO-просуванням. Йому роблять аудит, продумують стратегію та розраховують бюджет. Кожен етап погоджується та затверджується. Оптимізатор приступає до роботи, і коли настає момент залучення додаткових фахівців, наприклад, для написання статей, клієнт виявляється не готовий до цього "прямо зараз". З'ясовується, що він не планував робити стільки рухів тіла і в нього багато інших суміжних завдань. Просить перенести завдання на потім, час затягується, у результаті плани просування зрушуються і робота стопориться.

Тим, хто не готовий працювати з новими клієнтами. Неготовність бізнесу приймати нові замовлення, спілкуватися з клієнтами, підтримувати бесіду та доводити до продажу є більш поширеною проблемою, ніж може здатися на перший погляд. Замовник запускає процес SEO-просування, його сайт виходить у ТОП, але для обробки заявок у нього просто не вистачає необхідного персоналу, наприклад, мало менеджерів із продажу або некоректно налаштована IP-телефонія для прийняття дзвінків, не вистачає консультантів у чаті.

Тим, хто вважає, що веб-сайт не потрібно розвивати. Багато хто думає так: замовив SEO-просування, написав кілька статей під ключові запити, все, на цьому можна зупинитися. Але ні, слід налаштуватися на тривалу роботу та постійно покращувати показники, регулярно додавати статті до блогу, розширювати структуру сайту та інше.

Тим, хто не хоче розбиратися у звітах та аудитах від SEO-фахівеця. Щоб розуміти поточну ситуацію з погляду SEO, замовникові не обов'язково на 100% розумітися на питанні. Грамотний фахівець завжди зможе пояснити так, щоб клієнт все зрозумів. Однак все ж таки мінімальні ази та базову термінологію необхідно знати, щоб говорити з фахівцем однією мовою і розуміти, що потрібно від нього вимагати.

Чи потрібно вам SEO?

Юлія Замицька, SEO-фахівець IT-компанії Webnauts та спеціаліст з просування комерційних сайтів, розповідає про те, що пошукове просування бізнесу необхідне всім проектам, які мають стабільний семантичний попит у системах інтернет-пошуку. 

Щоб дізнатися, чи ваші продукти користуються попитом у пошуку, можете скористатися статистикою Google Trends та планувальником ключових слів. Якщо вашу продукцію гуглять хоча б кілька тисяч унікальних користувачів на місяць, то, як правило, вкладення в SEO будуть окупатися і його обов'язково потрібно включити до маркетингової стратегії бізнесу.

Якщо ви вирішили, що СЕО-просування буде корисним для вашого веб-ресурсу, то корисно буде розібратись в тарифах на послуги пошукового просування.

Скільки коштує пошукове просування

Через свою специфіку seo тарифы не можуть бути остаточними. Шаблони не приносять належного ефекту, тому що один SEO-інструмент може бути ефективним для одного проекту та недієвим для іншого.

Саме тому для кожного ресурсу оптимізатори розробляють індивідуальний план розвитку, який буде залежати від поточного його стану, конкуренції в ніші, обсягу робіт та бюджету замовника. Для досягнення високої ефективності спеціалісти рекомендують комплексний підхід, з поєднанням SEO-інструментів в різних варіаціях.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...