Як «зливають» 39-й маршрут

Останні років п’ять, до нинішнього літа, я не дуже часто користувався тролейбусом №9 (коли він працював) і автобусом №39, який дублював тролейбусний маршрут. Робота – поруч з центром міста, особисті справи в мікрорайон вулиці Рокоссовського заводили рідко, а, скажімо, до ринку «Нива» від дому легше дістатися пішки, ніж у громадському транспорті.

Саме тому події з ліквідацією тролейбусного маршруту мене особисто майже не торкалися. Але навіть при цьому ситуація з поверненням тролейбуса перед виборами і повторною його ліквідацією після них виглядала не інакше, як «тупой развод» електората.

Зараз дуже схоже, що така ж доля чекає і на 39-й автобус. А це значить, що ласий шматок у вигляді маршруту остаточно перейде у приватні руки. Звідки такі висновки? Уже півроку, як редакція газети «Семь дней» змінила адресу. Тепер я щодня користуюся автобусом №39 і на власні очі бачу, як Чернігівське тролейбусне управління маршрут «зливає». Щоб це зрозуміти, достатньо кілька разів зайти в салон на зупинці «2-га міська лікарня». Автобус бере паузу і не рушає, аж поки на зупинку не приїде маршрутка №27. Коли вона бере на борт пасажирів і доїжджає до перехрестя вулиць 1 Травня і Рокоссовського – лише тоді її «наздоганяти» вирушає комунальний автобус. Звісно, що за такого розкладу приватна маршрутка знімає пасажирські вершки, а автобус, який прибуває на кожну зупинку за хвилину-півтори потому, просто відчиняє і зачиняє двері. Якщо пощастить – буде один-два пільговика і один платний пасажир. Це не одноразове спостереження. Це систематичні ігри в піддавки з боку комунального транспорту, які я спостерігаю вже півроку.

Окрема тема – поїздки у вихідні дні. Останні мої спостереження датовані 7 грудня. На зупинці «2-га міська лікарня» я з’явився о 10.18. З цього часу і до 10.57 на зупинку не приїхав жоден автобус, що обслуговує маршрут №39. Тобто, як мінімум 39 хвилин у пасажирів не було альтернативи 29-му маршруту. І приватники цим скористалися на повну. За цей час пасажирів у бік вулиці Рокоссовського відвезло п’ять маршруток. А ЧТУ постійно жаліється на дефіцит грошей, занадто велику кількість пільговиків і неможливість працювати з доходом.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
104 просмотра в ноябре
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии