Василь Вірастюк: «Ключове для успіху – не боятися роботи!»

Материал підготовлено в рамках проекту «Чернигов Self-made» за підтримки бізнес-школи Self-made School (sms.cn.ua).

І знов ми починаємо розмову з прохання: охарактеризуйте себе! Хто ви є? Яким себе відчуваєте?

– Обов`язковий, – зважено відповідає  співрозмовник. – Людина, яка тримає слово. Чесний. Справедливий.  

– Сильний! – підказуємо.

– Ну, сильний – це само собою. Нелінивий: людина, яка не боїться труднощів під час досягнення своєї мети. Ось це важливо: якщо я ставив перед собою ціль, я обов’язково до неї йшов, і досягав своєї мети.

Василь ВІРАСТЮК досяг справжніх висот, він –  п`ятикратний володар титулів «Найсильніша людина України», має звання «Найсильнішої людини світу», а ще – член збірної України, яка двічі виборола титул «Найсильніша нація світу» у 2003 та 2004 роках. Цікаво, що цей український стронгмен вважає головним своїм досягненням?

– А це залежно від того, про що ми говоримо: якщо про щось особисте, то звісно, головне – народження дітей. Це, мабуть, найбільше досягнення.

Якщо ж говорити про професійну кар’єру –  мабуть, найяскравіша згадка – це 2004 рік, Багами, мій другий за рахунком чемпіонат світу, де я вперше здобув звання Найсильнішого. Оце найбільше і запам’яталось, тому що були тоді найсильніші емоції.

Далі був другий чемпіонат, потім третій, потім знову у 2007 році я виграв звання Найсильнішого… Але все це було вже не так емоційно, як вперше.

– З перемогами зрозуміло. А чи були у вас поразки? І як ви до них ставитесь?

– Ну звісно. Без поразок, я вважаю, не може бути перемог. Взагалі я упевнений, що немає людей, які ніколи не отримували поразок. Весь секрет саме в тому, як люди ставляться до поразок, як їх переживають.

Якщо говорити про мене, то я, коли програвав (а програвав багато), повертаючись додому – поки їхав або летів – завжди записував свої думки: «Що я робив не так? Чому я програв? Де є мої мінуси?» І приїжджаючи додому намагався свої мінуси «тренувати» – підтягувати слабкі сторони.

– Чи маєте ви власну формулу того, що зветься успіхом? І що у вашому розумінні є успіх?

– Якогось чіткого визначення, чесно кажучи, не маю. Тим більше, формули успіху.  Мені досить часто задають це питання…  

Та, відповідаючи на нього, треба починати з самого початку. А це довжелезна історія – від мого десятирічного віку і до тридцяти п`яти років, коли я закінчив спортивну кар’єру. Тут можна не одну книжку, мабуть, написати…

– Але можливо, все ж є якісь ключові поради?

– Думаю, ключове я сказав, коли на початку охарактеризував себе: потрібно не боятися роботи, ніколи не бути лінивим. І не має значення, говоримо ми про спорт, про мистецтво, взагалі будь про що.

Слід бути обов’язковим – тому що я, наприклад, не знаю жодної людини, яка б досягла великих успіхів у спорті і не була обов’язковою. Спорт – це дисципліна, графік, план роботи, якого обов’язково потрібно дотримуватися. І такі речі, мабуть, найголовніші для того, щоб досягнути успіху.

– Але ж у вашому житті є не тільки спорт – а, наприклад, і кіно? Поділіться, будь ласка, новинами в цьому плані.

–  Про фільм «Іван Сила» ви, думаю, знаєте, його прем’єра відбулась ще у жовтні. А зараз –  буквально чотири  дні тому – я був на Одеському кінофестивалі, і в рамках цього заходу відбувся передпоказ повнометражного фільму «Самотні за контрактом», у зйомках якого я також брав участь.

Це молодіжний комедійний фільм, який викличе, сподіваюсь, хороші емоції у глядача. А прем’єру слід чекати 4 вересня.

– Чи хотіли б ви і далі зніматися в кіно? І якщо так, кого хотіли б зіграти?

– Я завжди жартую, що роль героя-коханця мені не запропонують, я до цього не підхожу! – сміється стронгмен.

– Але скажу вам таку цікаву штуку: я нещодавно проходив тест, під назвою «Яку роль в фільмі ти би міг зіграти і який образ тобі підходить». Я відповів на всі питання, і в результаті виявилось, що чомусь мені найбільше підійшла б роль у фільмі «Ігла»… Це якщо слухати це тестування.

Мені близький Іван Сила –  адже можна сказати, що я грав роль спортсмена. Так, зважаючи на час і обставини, мій герой був не зовсім спортсмен, він був цирковий боєць, учасник боїв без правил, вуличний боєць – як хочете, так і називайте, – але все-таки спортивна тематика проглядається.

В іншій стрічці, «Самотні за контрактом», я граю охоронця відомого соліста рок-групи. Але цей персонаж не безсловесний – в мене там є діалоги, так що все нормально! – посміхається пан Вірастюк. – І от такі ролі, вони десь мені близькі за характером. Тому що, по-перше, я спортсмен в минулому – і залишаюсь спортсменом, по-друге, одна з моїх професій –  саме охорона фізичних осіб.

І коли я знімався у цьому фільмі, я навіть деякі речі коригував. Якщо бачив, що в сценарії прописана якась дія, а насправді ніколи так охоронець не зробить, то дозволяв собі деякі нюанси режисеру підказувати.

Взагалі ті ролі, які я виконував, мені абсолютно підходили. А от від ролей в серіалах, де пропонують зіграти просто мовчазного охоронця, або представника бандитських кіл, я завжди відмовляюсь.  В таких справах участі не беру.

– Про що ви мріяли в дитинстві, в юності? Про що мрієте зараз? Ймовірно, того, про що ви мріяли в дитинстві, ви вже досягли…

– Ну звісно: в мене майже всі категорії відкриті в правах! Це саме те, про що я завжди мріяв в дитинстві. На питання «Ким ти хочеш бути, коли виростеш» в часи мого дитинства всі казали: космонавтом, лікарем, вчителем – такі були популярні професії. Я ж  завжди відповідав, що хочу бути дальнобійником.

Мабуть, тому, що мій тато все життя пропрацював професійним водієм і прищепив мені любов до техніки, до автомобілів. Я досить часто з ним їздив у відрядження, і всі мрії мого дитинства були пов’язані з технікою.

Дитяча мрія збулась: на теперішній момент, повторюся, у мене в правах відкриті фактично всі категорії – я не маю права лиш керувати автобусом. Все решта у мене є!

Що ж до теперішнього… Зараз головна моя мрія – щоб усі мої близькі і знайомі, вся моя сім’я – були живі і здорові. Це найголовніше. Щоб не було тих вечірніх, нічних дзвінків, знаєте, яких ми всі боїмося… Чим далі, тим більше цього боїмось.

І взагалі щоб все було добре – не тільки в нашій родині, а у всій Україні. І щоб було мирне небо над головою:  цього щиро бажаю усім читачам.

Цитата

В Чернігові я, звісно, бував, і навіть виступав на вашому стадіоні ім. Гагаріна у змаганнях. Знаю і місто, і людей… Що хочеться сказати? Можливо, це не зовсім стосується мешканців Чернігова, але в мене є слова щодо керівництва вашого міста: нехай цінують свої таланти! Хай розвертаються не…,  а все-таки лицем до народу.

Досьє

Василь Ярославович Вірастюк народився 22 квітня 1974 року в Івано-Франківську. Український стронгмен, володар титулів «Найсильніша людина України» (2000, 2001, 2002, 2003, 2005) та «Найсильніша людина світу» (2004). Член збірної України, яка виборола титул «Найсильніша нація світу» у 2003 та 2004 роках. Заслужений майстер спорту України.

У 10 років почав займатися легкою атлетикою – штовхав ядра.

У 13 років вперше сів за кермо вантажівки і відразу проїхав 25 кілометрів.

По закінченні 8 класів вступив до Технікуму фізичної культури в Івано-Франківську, потому 2 роки перебував на військовій службі.

Працював тренером з легкої атлетики в спортивному товаристві «Україна». З 2000 року проживає у Львові та працює водієм-охоронцем в компанії «Концерн Галнафтогаз».

З 1984 по 2000 рік займався легкою атлетикою — штовханням ядра. Входив до складу збірної команди України з легкої атлетики (виконав нормативи майстра спорту і майстра спорту міжнародного класу).

З 2000 року займається силовим багатоборством Strongestman.

Окрім спортивних досягнень, відомий роботами в кіно.

Ну дає!

У травні 2003 року на День Львова Василь Вірастюк встановив світовий рекорд, протягнувши п'ять трамвайних вагонів більше ніж на 10 метрів і десять скріплених між собою машин майже на 20 метрів.

еженедельник "Семь дней"
Вирастюк Self-made School интервью успех
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Общество
Цена на газ для жителей Черниговщины будет меняться каждый месяц. Об этом сообщает "Чернігівгаззбут". Так, в мае за тысячу кубометров газа придется выложить 8 309,33 гривны, а в июне - уже 8 689,40 гривен. Причина - внедрение новых тарифов на транспортировку газа по магистральным газопроводам для «дочки» НАК Нафтогаза - АО Укртрансгаз, а также колебания оптовой цены на топливо Нафтогаза. "С мая бытовые потребители газа в зависимости от региона должны плати...
Происшествия
На Черниговщине возле украинско-беларуской границы нашли схрон "ничейных" сигарет. Об этом сообщает Госпогранслужба Украины. Более 7 тысяч пачек сигарет марок «NZ gold» и «Allure» были скрыты среди деревьев недалеко от украинского пункта пропуска "Нові Яриловичі". На них не было акциза. После изьятия сигареты должны находиться у сотрудников Государственной фискальной службы. В то же время, правоохранители ищут людей причасных к организации схрона.
Спорт
Молодые спортстмены Черниговщины - призеры чемпионата Украины по маутенбайку - езде на велосипеде по бездорожью. Об этом сообщает Департамент семьи, молодежи и спорта Черниговской ОГА. Третий этап соревнований состоялся в Ровно. Заезд на короткие дистанции прошел 18 мая. Результат черниговских спортсменов: 1 место среди младших девушек - Ольга Светюха; 3 место среди младших юношей - Денис Ковгаров; 3 место среди старших юношей - Денис Саволий. В последний...
Общество
Для усиления обороны на северном направлении в Вооруженных силах Украины создана отдельная егерская бригада, сообщает gazeta.ua. Появилась украинская специальная пехота, которая призвана охранять 1 084 км границы с Беларусью. 61-я егерская бригада будет дислоцироваться в городе Новоград-Волынский Житомирской области. Подразделения будут готовить для ведения боя в лесной и болотной местности. Части будут стоять в местах дислокации от Чернигова до Луцка. Слу...
Общество
Верховний Суд України скасував вирок хабарнику із Чернігівщини та повернув справу на апеляційний розглід. Про це повідомляє портал ПІК. Мова йде про колишнього голову Бобровицької РДА Миколу Супруна, який вимагав хабра у одного із підприємців. У 2016 році Ніжинський міськрайонний суд виніс вирок - 6 років позбавлення волі із конфіскацією майна. Апеляційна інстанція відміняє таке рішення і повертає справу до цього ж суду на новий розгляд. Втім, новим вироко...
Общество
Нерестова заборона на вилов риби на Чернігівщині закінчується 21 травня. Про це повідомляє управління Держагенства рибного господарства у Чернігівській області. Ловити рибу можна у Десні та інших річках Чернігівщини, крім Дніпра та Сожу. У той же час забороняється: до 15 червня (включно) вилов раків; застосовувати без дозволу органів рибоохорони нові знаряддя та способи лову, які не передбачені Правилами рибальства; вилов риби із застосуванням вибухових і...
Общество
В єдиній системі місцевих петицій зареєстрували ініціативу з приводу переведення роботи всіх бригад з ремонту доріг на нічні зміни. Її автор Віталій Шевченко зазначає, що це має зменшити навантаження на дороги та кількість аварійних ситуацій. «У зв'язку з проведеннями в місті ремонтних робіт по заміні дорожнього покриття на проїжджих частинах пропоную всі роботи проводити з 21:00 до 07:00, тобто у нічний час. Це стане запобіжником утворення таких незручнос...
Происшествия
Вчора, 19 травня о 8-й годині ранку, у підвалі однієї з чернігівських багатоповерхівок сталася пожежа. Про це повідомляє Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської ОДА. Сміття горіло у підвалі житлової п'ятиповерхівки, що на вулиці Попудренка, 15. Вогонь знищив двері та сміття загальною площею 5 квадратних метрів. Причину загоряння встановлюють рятувальники. Постраждалих внаслідок пожежі - немає.
Общество
Чернігівці бажають більше відремонтованих доріг у місті. Стосовно цього з'явилося одразу 4 пропозиції на сайті Единої системи місцевих петицій. Юлія Дубоділ звертає увагу на ремонт дороги на вулиці Загривного: "Саме проблемне місце починається на перехресті пр.Миру та в’їзду на саму вулицю Макима Загривного. Автівки вимушені їздити по сусіднім ділянкам аби об’їхати ті величезні ями які важко назвати дорогою. Не лише автівкам, але і людині вже стає важко зн...