Украинские издатели под Черниговом обменялись опытом

В 20 километрах от Чернигова - на территории гостеприимного эко-отеля «ШишкiNN» собрались издатели и медиа-директоры со всей Украины.

Собрала их очередная ежегодная конференция Украинской ассоциации издателей периодической прессы (УАВПП), которая в новых условиях оказалась как никогда востребованной.

- Я радий що нам вдалося зібрати тут 50 людей. І це не столиця, куди дуже просто доїхати. В Києві добре, коли 40 збирається. Причому так: вирвався з роботи, прибіг, послухав доповідь - і назад. А тут вже якщо приїхав, то візьмеш участь у всій програмі, - отметил генеральный директор УАВПП Алексей Погорелов.

Впрочем, желания куда-то уходить у участников и не возникало - очень уж в нужное время и на актуальные темы собрались пообщаться издатели. Официально тема звучала «День инноваций в издательстве СМИ», но за этим названием спрятался с десяток докладов и обсуждения, объединенных одной темой: как работать и развиваться в тех условиях, которые сегодня сложились на рынке средств массовой информации и в стране в целом.

- Видавцям зараз це надзвичайно потрібно. В умовах активної трансформації ринку - ця зустріч є майданчиком для спілкування, на якому можна поділитися досвідом щодо шляхів досягнення результату, - сказал Алексей Погорелов.

В том же ключе высказались и участники конференции:

- Для нас це в першу чергу спілкування з колегами, друзями обмін останніми новинами, тенденціями. Це завжди акутально, а тим більше, з урахуванням тієї ситуації яка склалася в Україні. Важливо відчути і почути те, що зовні не завжди помітно пролітає і, само собою, хочеться почути і зорієнтуватися куди рухаємося, - говорит Сергей Ищук, издатель из медиакорпорации «Є!» (Хмельницкий).

- Очікуємо нових ідей, нових рішень в тих умовах, які склалися. Такі заходи потрібні зараз як ніколи. Треба звіряти годинники в нелегкі часи, - озвучивает общие настроения директор Государственного предприятия «Пресса» Валерий Герасименко.

Наверняка, конференция помогла участникам и полезные советы услышать, и «часы сверить» и вдохновиться тем, что медиа-рынок хотя и трансформируется, но по-прежнему открывает широкие перспективы перед теми, кто хочет и умеет работать качественно, не боится начинать что-то новое и внедрять инновационные технологии и методы работы.

- Складні часи зовсім не означають, що люди перестали читати і споживати інформацію. Зараз її багато: з різних джерел, з численними маніпуляціями. В таких умовах вага якісного контенту, інформації, якій можна довіряти, різко зростає. На це в першу чергу треба орієнтуватися, - отметил Алексей Погорелов.

Комментарии

Сергей Ищук, хмельницкий издатель:
-
Будь-яка трансформація чи криза - це шанс досягти чогось більшого, нового. Зараз купа інформації і в таких умовах читач все більше потребує якісного, аналітичного продукту, якого не завжди вистачає. Тому, я вважаю, для ЗМІ зараз золотий час.

 Валерий Герасименко, директор ГП «Пресса»:
- Необхідність регулярного спілкування з колегами, партнерами щодо подальшого розвитку і розширення інформаційного простору України, завжди дає перспективу. Хоча би в тому, що за цим буде наступний такий захід, а далі - ще…

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
15 просмотров в июле
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует