Якщо дросельна заслінка в будь-якій мірі забруднена, то це неодмінно призведе до нестабільності або відсутності холостого ходу, мотоцикл перестане різко прискорюватися, на малих обертах плавність ходу сильно знизитися. Справа в тому, що бруд, опускаючись вниз на клапани, сприяє появі нагару, який в свою чергу, здатний сильно їм зашкодити. Також варто вчасно змінювати синтетичні масла у вашому мотоциклі.

Перейдемо безпосередньо до чищення заслінки. Вам знадобиться спеціальний чистячий засіб і шматок чистого ганчір'я. Не варто використовувати різні очищувачі для карбюраторів, а також інші засоби, які не призначені для чищення заслінок.

Розбираємо вузол: знімаємо фільтр, від'єднуємо патрубки воздуховода, демонтуємо короб. Тепер ми маємо доступ до заслінки. Наносимо невелику кількість миючого засобу на всі циліндри заслінки. Не шкодуйте рідини, розпилюйте її побільше, рідина повинна потрапити на всі стінки кожного циліндра.

Тепер залишаємо все відмокати на кілька хвилин, а після вимаківаем рідина ганчір'ям. Цю процедуру варто повторити кілька разів, щоб домогтися гарного результату. Видимих ​​слідів бруду після очищення бути не повинно. Виконуючи процедури очищення, що не викручуйте ручку подачі палива, в іншому випадку весь бруд неодмінно опиниться в двигуні разом з миючим засобом. Це може завдати чималої шкоди.

Вже коли верхня частина заслінки очищена, ручку газу можна повернути. Заслінка повернеться і відкриється доступ до нижньої частини заслінки. Наносимо засіб для чищення на ганчір'я і з легкістю видаляємо залишився забруднення. Для кращого контролю можна посвітити ліхтариком. Коли ви переконалися в тому, що бруду немає, заведіть мотоцикл і при робочому двигуні бризніть трохи рідини на заслінку.

При цьому мотоцикл може глухнути, але ви не давайте йому це зробити за допомогою ручки газу. Повторіть останню дію кілька разів. Тепер глушимо движок і знову ретельно оглядаємо заслінку. При необхідності повторюємо всі процедури.