Члени виконавчого комітету міської ради на засіданні, що відбулося 30 жовтня, затвердили «Програму висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування міста Чернігова та використання соціальної реклами для інформування громадськості та профілактики негативних явищ у суспільстві на 2024-2026 роки».
Відповідно до цієї програми, у 2024-му році на соціальну рекламу та висвітлення діяльності міськради у медіа мають витратити 900 тисяч гривень. З них 500 тисяч спрямують на друковані ЗМІ, 200 тисяч – на радіостанції, 180 – на вебпортали, а 90 тисяч – на монтаж та друк постерів соціального спрямування.
ЗМІ, в яких міська рада має розміщувати свої матеріали, мають визначитися «за результатом закупівлі послуг із розміщення інформації».
При цьому гроші на соціальну рекламу у цій програмі передбачені вперше. Очікується, що 90 тисяч наступного року міська рада витратить на друк плакатів з інформацією про оплату комунальних послуг, повідомленнями від військкоматів (наразі вони звуться ТЦК та СП) та інших установ.
При цьому, як зауважив пан Ломако, проти цієї програми виступають у міській військовій адміністрації:
Тепер, аби програма набрала законної сили, за неї мають проголосувати депутати на сесії міської ради. Найімовірніше, це відбудеться вже 1 листопада.
Сєргєй Карась
Чернігівська медіа група