Vodafone наблизив Європу до Чернігова

13 серпня, в самісенькому центрі Чернігова відкрився перший магазин міжнародного оператора зв’язку Vodafone.

Він розташований в центрі міста – на проспекті Миру, 32 і являє собою унікальний для України, але звичний для Європи стандарт.

-Точно такі ж магазини Vodafone працюють в Лондоні, Амстердамі, Римі та будь-якому іншому місті Європи. Це зроблено для того, щоб відвідувач відчував себе завжди затишно і комфортно - як вдома. Незалежно від того, де він знаходиться, - акцентував увагу начальник відділу продажів Vodafone Україна, регіон Центр, Ілля Коптель.

Новий магазин не просто зручний і затишний по-домашньому. Він ще й мультифнукнціональній. Тут кожен абонент Vodafone може максимально швидко вирішити будь-які питання: отримати професійні консультації щодо тарифних планів чи нових сервісів, отримати технічну допомогу, потестувати десятки смартфонів та планшетів усіх найвідоміших виробників, придбати будь-які аксесуари, поповнити рахунок… А для тих, хто ще не користується послугами зв’язку Vodafone варто завітати до нового магазину лише для того, щоб на власні очі побачити світові стандарти роботи фірмового магазину і… придбати стартовий пакет.

Vodafone наблизив Європу до Чернігова, фото-1

Новий магазин Vodafone в Чернігові, як і в будь-якому іншому місті, ставить на меті реалізацію трьох ключових принципів:

• максимальний перелік послуг для клієнта – настільки широкий пакет пропозицій знайти більше ніде не вдасться;

• задоволення всіх потреб відвідувача, незалежно від того, за чим він зайшов до магазину: придбати стартовий пакет, купити дорогий смартфон, чи просто сховатися від дощу;

• зменшення часу на обслуговування і, як наслідок, збільшення кількості задоволених клієнтів, яким допомогли вирішити питання.

Vodafone наблизив Європу до Чернігова, фото-2
4 (1)
4 (1)
4 (2)
4 (2)

Для цього у Vodafone є безліч інструментів: повна прозорість роботи у всіх значеннях цього слова – від відкритого фасаду і можливості вільно «юзати» будь який смартфон чи планшет до відсутності прихованих послуг чи платежів; індивідуальний консультант для кожного відвідувача, а головне – кваліфікований персонал.

За словами керівника чернігівського магазину Vodafone Ольги Орловської, конкурсний відбір колективу тривав півроку. З більш ніж 60 бажаючих було обрано 11 активних молодих людей, які проявили себе якнайкраще у навчанні, навичках спілкування з людьми, умінні зарядити оточуючих позитивом і готові допомогти у вирішення будь якого питання клієнта.

Новий магазин Vodafone в Чернігові – частина першої української хвилі відкриття магазинів оператора в Україні. До кінця року заплановано запуск 29 фірмових магазинів і більше 400 дилерських точок продажу. І це не просто зміна бренду. За словами генерального директора Vodafone Україна Ольги Устинової, яка брала участь в урочистій церемонії відркиття магазину в Чернігові, це нова філософія.

Vodafone наблизив Європу до Чернігова, фото-5

- Ми не просто змінили бренд. Змінилася філософія ведення бізнесу. Філософія, де в центрі системи знаходиться клієнт, незалежно від того, про що йде мова: формування тарифів, якість облуговування, покриття України зв'язком стандарту 3G... Скрізь клієнт - на чолі кута.  

Наші тарифи чесні і прозорі. Ви не знайдете там жодних зірочок і виносок, ніяких нав'язаних платних послуг, які абонент не замовляв, ніяких прихованих платежів .

Наші стандарти - це європейські норми Vodafone у всьому. Я перед відкриттям їздила по Чернігову і тестувала якість покриття, швидкості 3G. Вона нічим не відрізняється від тієї, до якої звикли в Європі.

- Ми шукали найкраще місце в Чернігові, - зазначила наостанок Ольга Устинова, відповідаючи на питання про вибір місця дислокації Vodafone. Що ж, логічно: для кращого оператора - найкраще місце в самому центрі міста.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
190 просмотров в январе
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии