
11:18, 4 листопада 2018 р.
Автобус не доїхав. Чернігівці скаржаться лише в соцмережах, тому перевізників карають рідко

Останнім часом чернігівці все частіше почали нарікати на те, що автобуси фактично припиняють роботу о 7–8-й вечора. Навіть 12-й маршрут (із найкоротшим інтервалом руху) перестав працювати у звичному форматі. Для підкріплення своїх слів пасажири демонструють зображення з екранів власних смартфонів. Навігаційна система показує: абсолютна більшість транспорту у вечірній час уже відпочиває на автобазах.
Що робити, якщо DozoR City показує відсутність транспорту на маршруті, і чи є сенс реагувати – дізнавалися в начальника управління транспорту Олександра Рижого.
Чернігівці скаржаться не там
DozoR City – додаток, який через GPS відстежує, де і в який час перебувають маршрутки, коли вони з’являться на зупинці й чи є взагалі на маршруті. За умовами договору всі чернігівські перевізники підключені до додатку – рух 302 маршруток та 86 тролейбусів містяни бачать на екрані мобільних телефонів.
Чернігівці бачать і повідомляють одні одним: 6 жовтня о 19:14 на маршруті не було жодної «дванадцятки». І це при тому, що після цієї години на вокзал прибуває не один потяг з боку Ніжина та Славутича. А 24 жовтня о 20:40 на маршруті була лише одна «двадцятка», і та стояла на вокзалі в час, коли вже мала поїхати.
Такі дописи зі скаргами на чернігівських перевізників у соцмережах з’являються щодня. Проте, за словами начальника управління транспорту Олександра Рижого, із конкретною скаргою до управління протягом місяця звернулася лише одна людина.
– Люди обурюються у соцмережах, влаштовують обговорення, але з зафіксованим порушенням до управління не звертаються. До нас подзвонили лише з приводу маршруту № 44 – скаргу прийняли, перевіряємо. Якщо підтвердимо, перевізник сплатить штраф, – каже начальник.
Штраф, за його словами, – це єдине, чим управління може впливати на перевізника.
Олександр Рижий показує папку з кількома десятками актів, які склали на перевізників за жовтень. Усі вони – результати перевірок працівників управління.
Куди відправляти зафіксоване порушення
Якщо ви зафіксували, наприклад, відсутність маршруток, які ще мали б їздити, можна відправити скаргу на електронну пошту управління транспорту, зателефонувати до них або й прийти. Через систему DozoR City за датою й часом фахівці управління можуть переглянути, як рухався транспорт, де зупинявся, чи з’їжджав з маршруту.
– Наприклад, є скарга, що автобус не зупинився на зупинці або зовсім до неї не доїхав. Ми відкриваємо програму й переглядаємо, як рухався автобус. Дійсно не зупинився – штраф, – пояснює начальник управління.
Якщо зафіксували маршрут, час та порушення:
- електронна пошта управління – [email protected]
- телефон – (0462) 675-503, 671-887, 67-53-73,
- адреса – вул. Шевченка, 50.
А штрафи сплачують?
– Важко, наприклад, висловити претензію щодо відхилення від маршруту, – говорить Олександр Рижий. – Перевізник може сказати, що пробило колесо, застукав двигун – і водій швиденько відхилився в сторону, щоб відремонтувати.
Але штрафи перевізники сплачують, хоч іноді, за словами начальника, про них доводиться нагадувати. Якщо перевізник не сплачує штраф, управління може розірвати з ним договір. Проте, за словами Олександра Рижого, зробити це майже неможливо – місто, мовляв, залишиться без маршруту. Ким замінити хоч одного перевізника – нема.
У середньому одне порушення договору коштує перевізнику 170 гривень. Стільки сплачують, наприклад, за кожен неувімкнений GPS-трекер, про який управління не повідомили.
За словами начальника управління траспорту, протягом місяця перевізників оштрафували загалом орієнтовно на 20 тисяч гривень.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
10:46, 10 лютого
00:00, 17 лютого
11:48, Вчора
11:50, 17 лютого
00:00, 6 лютого
live comments feed...