У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн

Щороку в грудні АТ «Чернігівгаз» традиційно проводить день клієнта, на якому підводяться підсумки року, споживачі отримують велику кількість корисної інформації та щиру подяку за своєчасну сплату отриманих послуг. Не став винятком і 2020 рік, але через пандемію коронавірусу газовики були вимушені провести цей по суті тиждень клієнта частково в дистанційному режимі.

Онлайн-сервіси – це зручно

Основною активністю протягом тижня клієнта було приєднання якомога більшої кількості споживачів до онлайн-сервісів – особистого кабінету на сайті 104.ua, Viber-бота 7104 та мобільних додатків 104. Цим разом зі споживачами, які йдуть у ногу з часом, займались фахівці Клієнтських просторів 104.ua по всій Чернігівській області. У свій день клієнти могли висловити побажання з приводу покращення роботи АТ «Чернігівгаз», а газовики у свою чергу отримати зворотний зв’язок із клієнтами. Приєднавшись до онлайн-сервісів, споживачі можуть без проблем передавати показання лічильників як за себе, так і за своїх близьких.

У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-1 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-2 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-3 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-4 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-5 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-6 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-7

– Ті споживачі, які приходили до Клієнтських просторів для вирішення різних документальних питань у режимі черги і реєструвалися в особистому кабінеті або Viber-боті, отримували корпоративні подарунки – термочашки, ялинкові іграшки, інші різноманітні сувеніри. Також усі мали можливість витягнути собі передбачення на прийдешній, 2021 рік, – розповіла фахівчиня з обслуговування клієнтів Аня Коротка.

Чернігівець Юрій Іванович, який завітав до Клієнтського простору 104.ua, поділився своїм передбаченням, яке виявилось дуже доречним: «Ваш гаманець не буде порожнім: щодня чутимете грошей хрускіт». Каже, коли гроші в гаманці хрустять – це завжди дуже приємно!

Чернігівка Юлія після реєстрації в особистому кабінеті виграла чашку та отримала передбачення: «У цьому житті потрібно спробувати все, що хочеться». Жінка жартує: «Навіть не знаю, з чого почати».

Завжди на зв’язку

Завдяки фахівцям Клієнтського простору 104.ua споживачі завжди можуть отримати відповіді на різноманітні запитання. У день клієнта на запитання, які стосуються обслуговування клієнтів, відповідав начальник управління клієнтського сервісу 104.ua в Чернігівській області Дмитро Лахтіонов, а на запитання щодо розподілу газу – голова правління АТ «Чернігівгаз» Алла Ярова.

Декілька дзвінків стосувалися того, як виправити розбіжності між переданими та зафіксованими показаннями лічильників. Основною порадою в таких випадках є завантаження фото лічильника у Viber-бот 7104 одразу після того, як споживач помітив розбіжність. Взагалі ж фахівці з обслуговування клієнтів радять, якщо є така можливість, додавати фото лічильника щомісяця при передачі показань, тоді ніяких непорозумінь не зможе виникнути в принципі.

Також на гарячу лінію телефонували жителі Прилуцького та Срібнянського районів. Там біля села Переволочна техніка автодорожнього підприємства, порушивши охоронну зону міжселищного газопроводу, пошкодила його.

Алла Ярова запевнила, що ремонтні бригади в сьогоднішніх погодних умовах намагаються якомога скоріше та якісно усунути цю аварійну ситуацію, але порушувати регламент проведення газонебезпечних робіт не можна. Після зварювальних робіт потрібно перевірити цілісність зварних швів, герметичність газопроводу та провести повторний пуск газу із подвірним обходом споживачів.

Святкова атмосфера для всіх

У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-8 У Чернігові відбувся День клієнта. Цьогоріч – у режимі онлайн, фото-9

Підсумовуючи день клієнта, голова правління АТ «Чернігівгаз» Алла Ярова відзначила:

– Попри все ми з нашою командою змогли організувати різні заходи для споживачів, новорічний онлайн-концерт разом з артистами міського Палацу культури та подарунки для діточок з підшефного садочка № 39, де пройшов конкурс малюнка «Газ – помічник людей».

Недивлячись на випадки критики, а також і завдяки зворотному зв’язку від споживачів, АТ «Чернігівгаз» протягом останніх кількох років рухається в напрямку клієнтоорієнтованої діяльності.

Усіх з Новим роком!

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
53 просмотра в январе
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии