• Головна
  • «Підривали затоплені балки»: як відновлювали автомобільний міст через Десну у Чернігові
14:53, 5 липня 2023 р.

«Підривали затоплені балки»: як відновлювали автомобільний міст через Десну у Чернігові

«Підривали затоплені балки»: як відновлювали автомобільний міст через Десну у Чернігові

Сьогодні, 5 липня, о 8-й ранку відбудованим київським мостом через річку Десна поїхав перший транспорт.

Про це у Facebook повідомив засновник компанії «Автострада» Максим Шкіль.

Нагадаємо, у березні 2022 росіяни повністю знищили 2 металеві 80-ти метрові прольоти.

– На 11-ти метровій глибині лежала не тільки 400-тонна конструкція старого мосту, а й залишки інших мостів, які будувалися на цьому місці з 19 сторіччя. Щоб влаштувати тут нові опори і збудувати тимчасовий міст, перш за все, потрібно було повністю розчистити дно. І це була справді титанічна робота, в якій ми задіяли величезну кількість техніки та працівників.

ЧИТАЙТЕ ЩЕ: Відкрито проїзд мостом через Десну в напрямку Києва - перші враження водіїв

«Підривали затоплені балки»: як відновлювали автомобільний міст через Десну у Чернігові, фото-1, Фото: Максим Шкіль

Фото: Максим Шкіль

«Підривали затоплені балки»: як відновлювали автомобільний міст через Десну у Чернігові, фото-2, Фото: Максим Шкіль

Фото: Максим Шкіль

Максим Шкіль розповів, що піротехніки підривали затоплені балки, після чого на дно опускалися водолази, які розрізали шматки конструкції. Інженери Автостради сконструювали спеціальний тяговий пристрій, який стягував шматки до берега, адже найважчі не міг підняти з води жоден кран.

– Водолази здійснювали підводну різку в екстремальних умовах: велика глибина, холодна вода, висока швидкість течії, видимість під водою - не більше 30 см. Вода постійно несла пісок та коріння дерев. Рівень замулення балок на дні сягав понад 7 метрів. Всі роботи виконувались вручну, на глибині 11 метрів, щоб розмити балки, залучали земснаряди.

«Підривали затоплені балки»: як відновлювали автомобільний міст через Десну у Чернігові, фото-3, Фото: Максим Шкіль

Фото: Максим Шкіль

Під час відбудови мосту було пережито дві повені. Вода затопила всю прилеглу територію. Працівникам довелося рацювати під час найбільшого зимового паводку на Десні за останні 129 років. Тричі ріка несла з Білорусі уламки криги. Команда мала змогу працювати лише з плавзасобів. Але ні на день не зупинила роботи.

– Ця історія заслуговує на документальний фільм! – зазначив Максим Шкіль.

Засновник «Автострада» додав, що його команда паралельно будує новий сучасний 628-метровий міст на 4 смуги руху – це капітальна споруда на основній київській трасі, яка нарешті розвантажить недобудований міст через Десну у Шестовиці та дорогу Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів. Щодня 24/7 на об’єкті задіяно понад 800 працівників та більше 200 одиниць техніки.

– З сьогоднішнього дня чернігівці, як і раніше, можуть виїхати на київську трасу прямо з центру міста!

Хочете швидше дізнаватися про найцікавіші і найважливіші новини?
Приєднуйтесь до наших каналів:
- в TELEGRAM
- у VIBER
- в 
INSTAGRAM
Тут тільки найактульніші відео, новини та історії Чернігова!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#автомобільний міст #Чернігів-Київ #київський міст #відбудова #Автострада #Максим Шкіль
Оголошення
live comments feed...