
Новини компаній
09:48, 13 травня 2024 р.
Брендбук – відображення цінностей компанії
Новини компаній
У вас є брендбук? Якщо ні, варто замовити послугу розробки брендбука у компанії фахівців. Брендбук – це документ, що описує візуальний та текстовий стиль бренду. Він включає в себе перелік елементів бренду: логотип, шрифти, фірмові кольори, стилі фотографій, тонкомунікації.
Розробка брендбука є значним етапом для будь-якого бізнесу: він допомагає формувати відомий вигляд компанії, встановити правила використання брендових елементів. Дуже важливо, щоб усі маркетингові матеріали виглядали в одному ключі, що позитивно вплине на рекламну кампанію.

Чи насправді потрібен брендбук?
Розглянемо, чому важливо замовити розробку брендбуку.
- Допомагає встановити стандарти використання брендових елементів, що дозволяє сформувати «обличчя» компанії.
- Працює на зміцнення іміджу: коли бренд виглядає стильно та професійно, це формує довіру у клієнтів та партнерів компанії.
- Захищає бренд від спотворень: брендбук визначає правила використання брендових елементів, що дозволяє зберегти його цілісність.
- Дозволяє швидко та ефективно створювати маркетингові матеріали, дотримуючись встановлених стандартів та спрощуючи процес комунікації.
- Залучає нових клієнтів, забезпечуючи більший успіх рекламним компаніям.
- Сприяє збільшенню вартості бренду, його популярності на ринку.
Незважаючи на всі переваги, перелічені вище, деякі компанії можуть поставити запитання: «Чи можна обійтися без розробки брендбуку»? Так, обійтися можна, проте варто знати, що компанія позбавляє багатьох переваг.
Без брендбуку можна зіткнутися з такими проблемами:
- неоднозначне використання брендових елементів;
- створення матеріалів, які не відповідають встановленому вигляду;
- втрата впізнаваності, інтересу потенційних клієнтів;
- складності при створенні якісних та ефективних рекламних матеріалів, що відповідають загальному стилю компанії.
Таким чином, створення брендбуку є важливим кроком для успішного просування та захисту ідентичності бренду.
Різновиди брендбуку
Існує кілька різновидів брендбуку, які відрізняються за змістом та призначенням:
- корпоративний – визначає стандарти використання брендових елементів, принципи спілкування всередині компанії;
- рекламний – містить рекомендації щодо створення рекламних матеріалів, промо-акцій, медійної стратегії;
- гайдлайн за контентом;
- рітейл брендбук – з рекомендаціями щодо створення внутрішнього та зовнішнього мерчандайзингу у роздрібній торгівлі;
- інтерактивний – з додатковими елементами відео, анімації, 3D моделями.
Професійно оформлені документи допоможуть створити розробники студії Redstone, допомагаючи вашому бренду зайняти лідируючі позиції на ринку.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
11:15, 26 січня
00:00, 6 лютого
00:00, 6 лютого
00:00, 6 лютого
00:00, 5 лютого
live comments feed...