Перший чернігівський трамвай вже готовий

Перший чернігівський трамвай вже готовий, Сергій Кириченко

Корпорація «Еталон», до структури якої входить і Чернігівський автозавод, у 2021 році виводить на ринок трамвайний вагон власної розробки ТР 3100, повідомляє «Інтерфакс» з посиланням на директора ЧАЗу Андрія Савченка.

Трамвай виконано на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3 – із заміною кузова на новий і на базі колісних візків Татра.

– Перший зразок уже випущено, він має переваги перед конкурентами, може бути запропонований у кількох варіантах. З огляду на те, що 14 українських міст мають трамвайні лінії, а зношеність рухомого складу понад 90%, сподіваємося, що проект буде вдалим. На початку 2021 року проведемо остаточні випробування, і вже провадимо переговори про купівлю з трамвайними депо, – сказав Андрій Савченко на прес-конференції в Києві минулого тижня.

За інформацією у відеопрезентації трамвая модель запропоновано в трьох варіантах – з виготовленням нового кузова із сучасним оснащенням та капремонтом візків; з новим кузовом, оснащенням і придбанням нових візків; виготовлення лише кузова з різним ступенем оснащеності.

«Серед трамвайних депо такий трамвай актуальний через велику зношеність парку, його технологічну відсталість і високе енергоспоживання, а вартість нового трамвая втричі вища за капітально відремонтований»,

Трамвай завдовжки майже 16 м повною масою 32 тонни, має ділянку низької підлоги (посередині салону) з можливістю заїзду інвалідних колясок. Тяговий привод – компанії «Інформбізнес» (Молдова) з можливістю відключення одного з візків.

Привод забезпечує функції «анти юза», рекуперації та електродинамічного гальмування і порівняно з класичним приводом Татра Т3 дає змогу заощаджувати до 40% електроенергії.

Вагон має чотири пари дверей виробництва компанії «Камоцці Україна» (на відміну від трьох пар дверей в аналогів), привод дверей передбачає блокування і з внутрішньої, і з зовнішньої сторони.

Передбачена функція відчинення дверей за повного зупинення трамваю пасажирами із зовнішньої та з внутрішньої сторін, що, зокрема, мінімізує втрати обігріву салону. У базовій комплектації передбачено кондиціонування водійського місця.

Ціну трамвая поки не називають.

Корпорація також презентувала новий повністю низькопідлоговий тролейбус великого класу (12 м) з автономним ходом 20 км і динамічним підзаряджанням, з асинхронним електродвигуном латвійського виробника (Ризького заводу електромашинобудування – ІФ), тяговим приводом і системою автономного ходу компанії «Інформбізнес».

Наразі вже розроблено конструкторську документацію й випущено перший зразок.

Довідка

Корпорація «Еталон» об'єднує 21 підприємство, зокрема два автозаводи (в Борисполі та Чернігові), а також завод «Український кардан», що випускає карданні вали, і Чернігівський ковальський завод.

Основний напрям діяльності – автобусо- і машинобудування, складська логістика. Цього року корпорація випустила 203 транспортні засоби проти 215 одиниць у 2019 році.

Інтерфакс
трамвай Чернігівський автозавод ЧАЗ Еталон Андрій Савченко
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
4771 просмотр в январе
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии